Witajcie!
W tym poście chciałabym zwrócić uwagę na moich TOP 5 SERIALI które każdy powinien znać i obejrzeć.Polecam naprawdę z całego serca,nie rozczarujecie się! ;-) Kolejność nie ma znaczenia,każdy jest równie super!
5.Gotowe na wszystko
Powstał w 2004 roku i niegdyś robił furorę na Polsacie.Teraz z tego co się orientuję TVN7 puszcza wszystkie sezony od początku.Opowiada o gospodyniach domowych w miłym miasteczku,każda z nich jest inna i każda skrywa jakieś tajemnice.Serial polecam tym,którzy lubią
komediodramaty,ponieważ wątki są bardzo różne-od przebojów miłosnych po kryminalne.Przy tej produkcji można się nieźle uśmiać i jest naprawdę bardzo miły i przyjemny w oglądaniu.Szczególnie polecany dla kobiet,chociaż znam facetów
komediodramaty,ponieważ wątki są bardzo różne-od przebojów miłosnych po kryminalne.Przy tej produkcji można się nieźle uśmiać i jest naprawdę bardzo miły i przyjemny w oglądaniu.Szczególnie polecany dla kobiet,chociaż znam facetów
Ilość sezonów- 8
Średnia długość odcinka- 40 minut
4.American Horror Story
To coś dla maniaków strachu!Jeśli nie lubicie horrorów nie polecam raczej oglądania tego serialu,może to skończyć się
koszmarami w nocy ;-)Każdy sezon to inna historia,dla mnie osobiście najlepsze sezony to 1 i 2,każdy następny również można nazwać mianem dobrego,lecz to zależy co kto lubi i toleruje w horrorach (ja na przykład nie lubię jak horror bardzo mocno ma zaciągi SF)Znajdziemy tam wszystko! Od nawiedzonego domu,przez szpital psychiatryczny aż po cyrk w którym występują różne kreatury.Aktualnie na FOX możemy obejrzeć 6 sezon tego zakręconego serialu,lecz ja osobiście nie miałam okazji jeszcze go zobaczyć,zapewne będzie tak straszny jak poprzednie!
Polecam szczególnie osobom które lubią się bać i nie straszne im
krwawe jadki i duchy!
Ilość sezonów- 6
Średnia długość odcinka- 50 minut
3.Breaking Bad
Mało kto nie zna tego serialu.To absolutny majstersztyk!Całość obejrzałam w naprawdę krótkim czasie bo nie mogłam robić nic innego,ciągle siedział mi w głowie! Opowiada o nauczycielu,który nagle dowiaduje się o tym,że jest śmiertelnie chory.Próbuje więc tak ułożyć swoje życie by zarobić przed śmiercią jak najwięcej pieniędzy.W tej oto sposób wraz ze swoim starym uczniem zaczyna zajmować się produkcją metaamfetaminy.To historia o tym,jak zwykły człowiek może zamienić się w kogoś całkiem innego tylko po to,by wreszcie zdobyć swój cel.Serial może wydawać się momentami komediowy,lecz ja raczej określiłabym go mianem serialu kryminalnego ponieważ akcja rozwija się bardzo szybko a my z każdym odcinkiem mamy ochotę na więcej!Szczególnie polecam na oglądanie we dwoje-to taki serial przy którym nikt nie będzie się nudził!
Ilość sezonów- 5
Średnia długość odcinka- 50 minut.
2.Narcos
Kolejny serial z wątkiem narkotykowym (jak sama nazwa wskazuje) Opowiada o życiu niegdyś najsłynniejszego bosa narkotykowego Pablo Escobara.Jest niesamowicie wciągający a akcja z każdego odcinka staje się coraz bardziej mocna!Cały serial to gonitwa za Escobarem,było wiele ludzi którzy chcieli tylko jego śmierci.Ta produkcja jest jak najbardziej autentyczna,wiele pokazanych tam scen rozegrało się naprawdę,lecz niestety są sceny których nie pokazano albo nie zgadzają się z prawdziwą historią Pabla.Dla mnie bardzo dobra produkcja (najnowsza z wszystkich w tym zestawieniu) Na 2017 Netflix zapowiedział kontynuację.Już nie mogę się doczekać!Szczególnie podobała mi się pokazana tam Kolubia,nie można było oderwać wzroku od niektórych widoków nawet zwykłych ulic.Jest w nim coś podobnego do Breaking Bad lecz chyba muszę jednak przyznać że w mojej opinii jest znacznie lepszy!
Ilość sezonów- 2
Średnia długość odcinka- 60 minut.
1.Sons Of Anarchy
Wiem,że na początku wspomniałam o tym,że kolejność nie ma znaczenia,w tym jednak przypadku odstąpię od reguły.
Ten serial to PRAWDZIWA PETARDA!Wymiata z butów,bo akcja jest niesamowicie ciekawa,każdy odcinek funduje namalbo niesamowite napięcie,wkurzenie,śmiech przez łzy albo po prostu prawdziwy płacz!Z chęcią wymazałabym go całego z pamięci tylko po to by móc zobaczyć go jeszcze raz!
Opowiada o gangu motocyklowym z miasteczka Charming,w którym rządzą pieniądze,interesy i przede wszystkim mafia.To nie jest serial dla grzecznych dzieci,jest genialny w swojej prostocie,niesamowicie wulgarny i mocny.Często leje się tam krew a zabijanie jest na porządku dziennym.Ma też wiele zwrotów akcji,można przy nim również popłakać. Polecam szczególnie osobom które lubią mocne wrażenia filmowe-na pewno nie będziecie się przy nim nudzić!
Absolutny strzał w 10!
Ilość sezonów- 7
Średnia długość odcinka- 60 minut.
Aktualnie jestem w trakcie oglądania wyżej widzianego na zdjęciu serialu Orange Is The New Black.Nie mogę powiedzieć o nim wiele bo zaczęłam dopiero drugi sezon,lecz wciągnął mnie więc pewnie przy najbliższym zestawieniu serialowym się pojawi.
Chciałabym,byście polecili mi seriale które najbardziej lubicie!Chętnie obejrzę je wszystkie,uwielbiam taką formę spędzania czasu w jesień i zimę tak więc piszcie co moglibyście polecić!
Breaking Bad mega:D teraz oglądam The Walking Dead:)
OdpowiedzUsuńTego jeszcze nie widziałam,muszę dodać do swojej listy! :)
UsuńWidzę, że oglądasz te same seriale co mój brat :D Ja jakoś nie przepadam za serialami, tzn. tymi, które się ciągną przez wiele sezonów. Zazwyczaj po 4,5 sezonie po prostu zaczynają mi się nudzić. Tak też było z The Walking Dead ;) Ale ta grafika z American Horror Story jest bardzo zachęcająca ;) Jestem ogromną fanką tego gatunku filmowego, więc może i serial przypadnie mi do gustu ;) Muszę sprawdzić któregoś wieczoru ;)
OdpowiedzUsuńNo więc pozdrów brata i powiedz mu,że ma dobry gust! :)
UsuńSprawdź koniecznie na pewno Cię wciągnie!
Oh! Uwielbiam Gotowe na wszystko oraz American Horror Story! Moje ulubione produkcje!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤
Dla mnie jednak SOA wygrywa,ale wymienione przez Ciebie jak widać również są moimi ulubionymi :)
UsuńSłyszałem tylko o AHS jednak ja nie lubie takich seriali :D U mnie tylko są takie bardziej "z życiowymi problemami" itd. :D
OdpowiedzUsuńWidocznie jesteś jednym z tych co lubią filmy, dla każdego coś dobrego! :)
UsuńPrzyznam się, że na razie z tych co podałaś oglądałam tylko American Horror Story, niestety teraz nie mam czasu na to, by oglądać ale mam nadzieję, że wkrótce to nadrobię!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
https://dandiess.blogspot.com/
Koniecznie musisz,nie zawiedziesz się żadnym z nich!
Usuńjuż od kilku miesięcy czaję się na Breaking Bad... musze w końcu nadrobić the walking dead i wtedy wezmę się za ten serial :)
OdpowiedzUsuńhttps://dressupwithpatt.blogspot.com/
O tak,na pewno nie pożałujesz! :)
UsuńTeż zapodałam kiedyś takim rankingiem. Jak chcesz poczytać to zapraszam http://vexgirl.blogspot.com/2014/07/7-ulubionych-seriali.html :)
OdpowiedzUsuńBardzo chętnie zobaczę listę kogoś innego by dodać coś na swoje MUST LOOK :D
UsuńBardzo lubię Gotowe na wszystko!! :)
OdpowiedzUsuńJa również,dla mnie najlepszy serial komediowy dla kobiet i o kobietach!
UsuńMoże skuszę się i obejrzę, któryś z powyższych seriali :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam ciepło :)
Nie pożałujesz zmarnowanego czasu!
UsuńRównież pozdrawiam!
Gotowe na wszystko widziałam 2 razy wszystkie sezony, ale jak jest w TV chętnie spojrzę:) Ja mogę polecić Chirurgów, Mentaliste. Zależy kto co lubi. Ja się wkręciłam:)
OdpowiedzUsuńhttp://e-zarabianiewdomu.blogspot.com/
Dziękuję bardzo,dopisuję do swojej listy!;)
UsuńB.B. Oglądałem i nie żałuje ani chwili spędzonego czasu. Świetnie zrobiony serial :). Zapraszam do mnie Pomau-nolimits.blogspot.com
OdpowiedzUsuńMasz rację, zajebisty! ;>
UsuńGotowe na wszystko to serial który kiedyś namiętnie oglądałam. Chętnie przypomnę sobie niektóre odcinki :)
OdpowiedzUsuńMusisz włączyć TVN7 o 17 chyba :)
UsuńŻaden z nich mnie nie porwał :)
OdpowiedzUsuńWidząc Ciebie wiem,że na pewno spodobałby Ci się The Walking Dead! :)
UsuńNie oglądałam żadnego, 5 wydaje się super!
OdpowiedzUsuńKoniecznie sprawdź!
UsuńPozdrawiam!
Uwielbiam Breaking bad . Jak go oglądałam to zawsze po 3 do 6 odcinków dziennie . Niestety teraz nie mam czasu na jakikolwiek serial :) pozdrawiam i obserwuje :)
OdpowiedzUsuńJa też,jak się wkręciłam to po szkole siedziałam i cały dzień oglądałam!
UsuńPozdrawiam! :)
O kilku tych serialach słyszałam dużo pozytywnych opinii. Oglądałam których sezon AHS, ten co był te czarownice.. i nawet mi się podobał :)
OdpowiedzUsuńMoże wspólna obserwacja?
Pozdrawiam :)
Mój Blog
Zobacz koniecznie inne sezony,raczej każdy opłaca się obejrzeć! :)
UsuńPozdrawiam!
Ja staram się oglądać jak najmniejszą ilość seriali, bo strasznie pochłaniają czas, a wiadomo że zawsze lepiej obejrzeć serial niż zrobić coś konstruktywnego :P
OdpowiedzUsuń>> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
To fakt, ale czasem jak człowiek się nudzi to warto się trochę odmóżdżyć! :)
UsuńPozdrawiam!
nono, aż trzy uwielbiam też - BB, Gotowe na wszystko i Narcos. ;) też planuję w grudniu takiego posta u siebie, tylko mam tyle ulubionych seriali, że ciągle nie wiem na jakąś formę posta i przede wszystko na jaką ich ilość się zdecydować. ;))
OdpowiedzUsuńpozdrawiam serdecznie.
http://poprostumadusia.blogspot.com/
Daj 10,może i ja się zainspiruję! I koniecznie napisz jak dodasz posta, chętnie spojrzę ! :)
UsuńNumer 4 zdecydowanie to moje klimaty :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
Sara's City
To koniecznie zobacz w takim razie ! :)
UsuńNarzeczony namawia mnie na "Synów Anarchii", ale jakoś nie mogę się za nich zabrać :)
OdpowiedzUsuńNie pożałujesz ani minuty! Spróbuj koniecznie!
UsuńAHS życiem! Polecam Ci również "How to get away with murder". :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
Oo super, chętnie zajrzę! :)
UsuńAktualnie oglądam lostów :D Gotowe na wszystko już oglądałam :D Obserwuje kochana i zapraszam do siebie: http://kosmetykofanki.blogspot.com/.
OdpowiedzUsuńJa jakoś do lostów przekonać się nie mogę :(
UsuńZ tych co wymieniłaś obejrzałam jak na razie Breaking Bad. Zapraszam do siebie:
OdpowiedzUsuńhttp://makeupcoscokocham.blogspot.com/
Jak an razie widziałam tylko jeden odcinek "American Horror Story" i bardzo mi się podobał. Musze koniecznie obejrzeć resztę :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
Tutti
MÓJ BLOG
Uwielbiam Gotowe na Wszystko:)
OdpowiedzUsuńNie oglądałam żadnego z tych seriali. Raczej wolę seriale typu " Pamiętniki Wampirów " itd :).
OdpowiedzUsuńObserwujemy ? :)
http://bedifferent-ania.blogspot.com/
Wybrałaś dość ciężkie seriale, tak naprawdę najlepiej znam "Breaking Bad".
OdpowiedzUsuńhttp://www.amlodzinska.pl
Szczerze powiem, słyszałam już dawno o nich jednak żaden mnie nie zaciekawiło. Mimo wsszystko ciekawy pomysł na posta ;)
OdpowiedzUsuńwww.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)
Gotowe na wszystko są super! :) Obserwuję, melodylaniella.blogspot.com
OdpowiedzUsuńSuper seriale! :)
OdpowiedzUsuńpooositivee.blogspot.com
Ciekawe propozycje, w wolnej chwili na pewno skorzystam z twoich poleceń ;-)
OdpowiedzUsuńJa kompletnie nie ogladam seriali, nie wciagaja mnie :(
OdpowiedzUsuńMamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy :) Czekamy na nowy wpis! Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!
OdpowiedzUsuń'Gotowe na wszystko' <3 zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :) http://rebellious-anne.blogspot.com
OdpowiedzUsuńGreat post dear! You have a nice blog
OdpowiedzUsuńI follow you can you follow me back?
I will be happy
www.guzelvekulturlu.com
Kisses