wtorek, 29 listopada 2016

GLOSSYBOX

GLOSSYBOX NOVEMBER 2016




Witam wszystkich czytających! Dziś chciałabym zaprosić Was na małą recenzję na temat pudełka Glossybox które zamówiłam już dwukrotnie i jak narazie się nie zawiodłam.W Niemczech Glossybox jest sprzedawany w takiej formie jak w Polsce czyli raz w miesiącu otrzymujemy pudełko z conajmniej pięcioma produktami które możemy przetestować.Znajdują się tam 
próbki jak i produkty pełnowartościowe.Często dołożone są również kody rabatowe do różnych sklepów oraz mini miesięcznik który prezentuje wszystkie kosmetyki z danego miesiąca. W tamtym miesiącu trafiłam na edycję "Natural Beauty" - czyli  w pudełku znajdowały się same naturalne produkty z którymi się polubiłam,ale to już w jednym z następnych wpisów!
Pudełko kosztuje 15 E, oczywiście przy subskrypcji 3,6 czy 12 miesięcznej płacimy znacznie mniej,z tym że płacimy z góry na daną ilość miesięcy.Ja wzięłam narazie 3 miesięczny okres subskrypcji ponieważ chciałabym wypróbować też pudełka z innych firm,których w Niemczech jest naprawdę dużo!Więc postanowiłam testować każde po 3 miesiące. 


Pudełko listopadowe nazwane zostało "Winter Beauty".Moje składa się na 5 pełnowartościowych produktów,z których właściwie większość przypadła mi do gustu. Dostałam je dopiero niedawno więc mogę jedynie powiedzieć coś na ich temat po kilkunastu dniach użytkowania. 





Suchy szampon Batiste- wersja dla brązowo i czarnowłosych ( 4,99)

Bardzo lubię mieć suchy szapon w łazience,świetnie się sprawdza w te dni w które mam kompletnego lenia,wstaję i nie mam  czasu ani chęci myć włosów (a czuję,że już by im się przydało). Szampony Batiste to chyba moje ulubione suche szampony,jakoś z innymi markami się nie polubiłam głównie przez zapach (np.Aussie).Batiste również ma specyficzny zapach ale da się do niego przyzywczaić.Świetnie odświeża włosy,ma konsystencję proszku który wmasowujemy we włosy. Proszek ten jest  ciemnego koloru także ta wersja na pewno nie nadaje się do blondynek.Ja aktualnie mam włosy ciemnoszare,także dla mnie jak znalazł!
5/5




Masło do ciała Dove DermaSpa Cashmere Comfort (6,99)

Dove to jedna z moich ulubionych firm,jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji ciała.Bardzo lubię ich balsamy,sądzę że  świetnie nawilżają i sprawiają że skóra jest gładka na długo i bardzo pachnąca.Takie samo mam zdanie na temat tego masła.Konsystencja jednak jest dosyć cięższa,niż typowe balsamy z Dove no ale to w końcu masło.Właśnie przez to musimy nieco dłużej czekać na wchłonięcie kosmetyku,ale opłaca się bo świetnie nawilża i pozostawia na skórze intensywny i ładny
zapach!Dla mnie super.
5/5



Perfumowany żel pod prysznic Boss The Scent ( 22,95 200ml)

Rzadko używam perfumowanych żeli pod prysznic,ponieważ jeszcze nie znalazłam pefrumów które tak by mi odpowiadały,że chciałabym wprowadzić je również pod swój prysznic w formie żelu. Nigdy nie miałam również perfumów Hugo Boss ale jeśli chodzi o ten zapach
to chciałabym spróbować.Jest bardzo delikatny, lekko słodki i otulający.Ma lekki zapach brzoskwinii i frezji idealny  na wiosnę.Jeśli chodzi o żel to zapach utrzymuje się długo po kąpieli i ładnie się pieni.Również mi się spodobał!
5/5


Błyszczyk do ust NOTE Love Baby 


To chyba nowość w Niemczech,bo nie potrafiłam znaleźć ceny a dostępność tylko na oryginalnej stronie producenta.Nie posiada żadnego koloru tylko delikatnie się błyszczy(pomimo,że na początku myślałam że będzie różowy)Niestety niespecjalnie się z nim polubiłam przez to,że klei się na ustach i bardzo krótko się trzyma.Zdecydowanie  nie lubię błyszczyków do ust,kojarzą mi się z podstawówką ;-) 
2/5



De Bruyere Paris kredka do powiek (14,99)


Kredka do powiek o pięknym złotobrązowym odcieniu.Dodatkowo bardzo się świeci bo zdecydowanie jest bardziej brokatowa niż matowa.Przyjemnie rozprowadza się po powiece,niestety po kilku godzinach roluje się,szczególnie u mnie ponieważ mam opadającą powiekę.Jeszcze nie wiem do końca z czym jej używać więc raczej ją komuś oddam. 
3/5




To już wszystko,co znalazło się w listopadowym Glossyboxie.Jak widać cena nie jest wysoka,na dodatek można się trochę poekscytować każdego miesiąca,bo nigdy nie się nie co się dostanie!A wy,pochwalcie się?Zamawiacie takie pudełka?Sądzicie,że to coś fajnego,czy raczej wolałybyście przeznaczyć te pieniądze na coś,co macie sprawdzone i bardzo lubicie?


Pozdrawiam! 


72 komentarze:

  1. Kocham te suche szampony! :) Fajnie piszesz, będę do Ciebie wracać :)

    VamppiV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, zawsze pod ręką w leniwe dni! :)
      Dziękuję bardzo, dodaję do obserwowanych!

      Usuń
  2. Witaj. Widzę, że zaczynasz, zatem pomogę zrobić mały kroczek i zaobserwuję ;). Te pudełeczka-niespodzianki to świetna sprawa, lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,również będę Cię obserwować na bieżąco!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ja mam suchy szampon L'Biotica i jest całkiem fajny. O Batiste tez słyszałam fajne opinie. Czasami taki produkt się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O L'Biotica nie słyszałam :) Muszę spróbować, gdy skończy się ten ! :)

      Usuń
  4. Średnie to pudełko :) Ostatnio szampon Batiste został u mnie wyparty przez ten z firmy L'Biotica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest ok :) Chociaż naturalnie mogłoby być lepsze! No to jesteś już drugą osobą która pisze mi o tym szamponie,więc koniecznie muszę spróbować!

      Usuń
  5. Super zawartość:) dzięki Kochana za odwiedziny:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy się tu znalazły :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Batiste, choć teraz mam wersję, która kompletnie mi się nie sprawdza i muszę wrócić do wersji dla szatynek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pudełko ze świetną zawartością!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja musze kupić suchy szampon bo się skończył, kocham je <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czasem sięgać po ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo je lubię :D świetna alternatywa dla leniwych :)

      Usuń
  11. Suchy szampon jest zawsze ze mną i nie rozstaje się z nim, o innych kosmetykach nie mogę się wypowiedzieć, bo nie używałam.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad i weźmiesz udział w adwentowym wyzwaniu :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zawsze mam w łazience suchy szampon,idealny na leniwe dni! :)
      Oczywiście wpadam do Ciebie!

      Usuń
  12. Fajny post co powiesz na wspólną obserwacje? :)
    https://przyjaciolkiniepsychopatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten suchy szampon chętnie bym wypróbowała:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądają ciekawie. ;) suchy szampon ten właśnie bardzo lubię i zwykle towarzyszy mi na wyjazdach. ;) a cień w kredce brzmi interesująco, trzeba zgłębić ten temat. ;)
    co do wyzwania u mnie na blogu, jest teraz grudniowe, także możesz spróbować. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak więc się zorientuję :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  15. Muszę wypróbować ten suchy szampon! :Dzięki
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu wypróbować ten suchy szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj! Na pewno nic nie stracisz a możesz się zakochać :D

      Usuń
  17. Such a wonderful colour of that lipgloss! :) xx Maja
    Maja's Muffin

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten GlossyBox wygląda naprawdę ciekawie, osobiście też jestem fanką szamponu od Batiste, jak dla mnie to numer jeden ;)
    PS: Dziękuję za obserwację, również zaczęłam obserwować Ciebie ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nawet fajny w tym miesiącu się trafił,chociaż miesiąc temu był dużo lepszy! :)

      Usuń
  19. Ciekawy wpis, nie wiedziałam, że są takie boxy. :D
    Jednak popracuj troszkę nad przecinkami i spacjami, wtedy będzie się to przyjemniej czytać. :*
    Nie chcę być niemiła, po prostu to moje małe zboczenie zawodowe, bo sama piszę o książkach i zwracam na takie rzeczy uwagę, a jak jest przyjemnie dla oka, to chce się czytać! <3
    Pozdrawiam i życzę sukcesów! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzisz,zawsze coś nowego Ci przekazałam :)
      Hm no dobrze,sama lubię czytać książki,ale chyba nie zwróciłam na to aż takiej uwagi :P
      Oczywiście na pewno lepiej się czyta!

      Usuń
  20. Kurczę, tyle już slyszalalam o tych suchych szamponach, a sama jeszcze nigdy nie mialam okazji ich wypróbować :( a uważam, że to świetna sprawa, szczegolnie przy spontanicznych wyjściach, czy niespodziewanych wizytach gości- w try migi nasze wlosy mogą być świeże :)

    a masla do ciala wszystkie uwielbiam ajćććć <3


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham wszystkie masła do ciała, szczególnie te które pięknie pachną! :)
      Oczywiście,już klikam,pozdrawiam!

      Usuń
  21. Bardzo lubię ten suchy szampon i często go używam do nadania objętości włosom, kiedy są klapnięte i już lekko nieświeże. Dobry ratunek, jak nie ma się czasu na mysie. ;) Nigdy nie miałam Glossyboxa, ale kiedyś się kuszę, żeby go przetestować!

    Pozdrawiam i obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz to przetestować, ekscytacja przed otwarciem tego pudełka jest super! :DD

      Usuń
  22. Lubię suche szampony z tej firmy :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Suchy szampon jest przydatny w kryzysowych sytuacjach :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem strasznie ciekawa tego typu pudełeczek i kusi mnie zakup jednego.
    Obserwuję :*

    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna paczka! :)
    http://kadi-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że w Polsce nie ma tak wielu pudełek subskrypcyjnych. Suchy szampon przemówiłby do mnie najbardziej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jednak słyszałam,że trochę tego jest tak więc trzeba by tylko poszukać! :)

      Usuń
  27. Dove ma piekne zapachy :) Kochana wiecej zdjęć :) !

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety z tego pudełeczka nic do mnie nie przemówiło :) Mam blond włosy, więc szampon odpada, błyszczyków poodbnie jak Ty nie lubię :) Jedynie mogłąbym się skusić na masło, ale to już ostatecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie wszyscy mamy taki sam gust,ale na szczęście mi się podoba,bo przynajmniej nie mogę powiedzieć,że wyrzuciłam kasę w błoto :)

      Usuń
  29. Pięknie zapakowane ;) Szampony z Batiste uwielbiam ;) Tej wersji jeszcze nie miałam, chociaż jestem szatynką :D
    Takie boxy są na pewno wielką frajdą, ale bałabym się zapłacić za niespodziankę. Moja wrażliwa skóra z połową produktów pewnie by się nie polubiła :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie musisz wypróbować,bo fajny jest:)
      Ja chyba lubię ryzyko haha :> Dlatego też cieszę się za każdym razem jak tylko wiem,że dziś przyjdzie pudełko :D

      Usuń
  30. Mam w zamiarze zakupić kiedyś takie pudełko :) Zawartość całkiem fajna, najbardziej zainteresował mnie suchy szampon, jednak jest do włosów czarnych, więc kompletnie nie dla mnie, może jest inna wersja? :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest inna wersja,jest ich bardzo dużo,dla każdego coś miłego !:)

      Usuń
  31. Nigdy nie kupiłam takie pudełka ale przyznam ,że zainteresowałaś mnie, szczególnie ,,natural beauty" Może sama kiedyś coś takiego zamówię. Ja też bardzo cenie sobie produkty z Dove :) Pozdrawiam i obserwuję!
    http://okiemmoralnegoczlowieka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę super sprawa, polecam każdej maniaczce kosmetyków!

      Usuń
  32. ja zawsze zamawiałam joyboxa, glossybox jeszcze nie, może następnym razem się skuszę :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o joyboxie, zaciekawiłaś mnie!:>
      Pozdrawiam!

      Usuń
  33. Pudełeczka Glossy są cudowne! Można spróbować kilku rzeczy w fajnej cenie. :)

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Też bardzo je uwielbiam!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  34. Ja zastanawiam się jeszcze nad zamówieniem pudełeczka, ale jestem coraz bardziej zachwycona!
    Obserwuję
    www.fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj chociaż raz,na pewno nie pożałujesz:)

      Usuń
  35. świetny post, bardzo przydatny, kilka produktów już stosowałam, pora na kolejne :)
    Życzę powodzenia w rozwijaniu bloga!
    Ja również zaczynam http://xkareen.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam te suche szampony !
    Nieraz ratują mi skórę ;D

    OdpowiedzUsuń