środa, 23 listopada 2016

ORAL B GENIUS 8000 

Witam wszystkich czytających.  Jako że ostatnio miałam przyjemność zostać Ambasadorem Blend-a-med & Oral-B Polska na stronie www.everydayme.pl , chciałabym zarecenzować dla Was szczoteczkę jaką aktualnie testuję - ORAL-B GENIUS 8000.

Pierwsze wrażenie:

Moje pierwsze wrażenie było dość zaskakujące, cały zestaw składa się z szczoteczki,etui podróżnego, trzech wymiennych końcówek, ładowarki oraz "chwytaka" na telefon do łazienki (ale o tym później) Bardzo spodobał mi się styl wykonania szczoteczki, jest designerska , lekka i bardzo ładnie wygląda. Posiada ring którego kolor podczas mycia zębów można zmieniać.

Efektywność i wygoda szczotkowania zębów:

Mam porównanie z innym, nieco starszym modelem szczoteczki ORAL B i jest to dla mnie niebo a ziemia.Szczoteczka jest niesamowicie szybka i bardzo dobrze czyści zęby. Posiada 3 programy które każdy może dostosować do swoich oczekiwań. Ja wybrałam tryb wybielania. Zęby po szczotkowaniu są gładkie i dużo lepiej umyte,niż zwykłą szczoteczką. Dzięki ORAL-B GENIUS 8000 mamy pewność,że dokładnie myjemy zęby!

Dodatkowe funkcje:

Szczoteczka posiada możliwość łączenia się z telefonem przez BLUETOOTH,dzięki czemu poprzez zainstalowanie odpowiedniej aplikacji mamy możliwość sprawdzenia,czy szczotkujemy zęby dokładnie i czy robimy to dostatecznie długo. Szczoteczka również reaguje,gdy przyciskamy ją do zębów zbyt mocno. Wbudowany timer zaprogramowany na dwie minuty 
gwarantuje odpowiedni czas czyszczenia każdego obszaru jamy ustnej.

Komu ją polecam?

Jest idealna na prezent, oraz dla osób które lubią dbać o higienę swojej jamy ustnej.  Dla mnie to bardzo dobre rozwiązanie właściwie dla każdego.

Minusy:

Szczoteczka jest dość głośna, co przy takiej technologii powinno być brane pod uwagę podczas produkcji i zniwelowane. Dla niektórych również minusem może być cena, no ale za jakość trzeba płacić ;-)



Ocena ogólna: 
4,5/5 






21 komentarzy:

  1. wow, niezły bajer :) ciekawe nowe funkcje :) faktycznie, nad głośnością takich urządzeń mogliby popracować :) sama mam szczoteczkę Oral B i czasem, gdy zbieram się rano, boję się żeby nie obudzić wszystkich w domu :P
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie jest masakra, na szczęście mam łazienkę z dala od sypialni! :)

      Usuń
  2. Też ją testuję :) masz rację z tym głośnym działaniem ale mi to w sumie nie przeszkadza :) polubiłam się z nią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie też nie, ale dla niektórych może być uciążliwe :)
      Też ją lubię,jest superszybka!

      Usuń
  3. Gratulacje testowania .Mi się nie udało :(zapraszam do siebie http://calarodzinkatestuje.blogspot.com/:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, ja niestety się nie dostałam do tego testowania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innym razem na pewno się uda! Też nie miałam szczęścia, ale teraz jakoś mi dopisało,pierwsze takie porządne testowanie :)

      Usuń
  5. Ale super! Chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana w którym miejscu masz gadżet (obserwatorzy)? Bo nie widzę :)
    Jeśli chodzi o szczoteczkę to mam starą wersję i planuje kupić coś nowego, z początku nie mogłam się przyzwyczaić ale uważam że tego typu szczotki są lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodałam jeszcze takiego gadżetu,muszę nad tym popracować :(
      Oczywiście,że lepsze, na pewno dużo precyzyjniej i dokładniej myją nasze ząbki niż takie normalne szczoteczki.. :)

      Usuń
  7. Ja też chętnie bym przetestowała. Jakoś bym zniosła ten hałas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, do takiego hałasu można się przyzwyczaić ! :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu,podaj adres, Mikołaj już wysyła :)

      Usuń
  9. Widzę, że testy są przyjemne i ocena zadowalająca :D
    Teraz tym bardziej żałuje, że nie udało mi się załapać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie oczamimlodejtestesterki.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem się załapiesz nie martw się! :)
      Testy super, jeszcze bardziej polubiłam myć ząbki! :)

      Usuń
  10. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czekam na premierę tego nowego serialu na TVN, belle epoque czy coś :P Po spocie reklamowym wygląda na interesujący

    OdpowiedzUsuń